Obláček.sh.cvut.cz

Fórum

Obláček: Fórum / Vaše podnětné návrhy / CTF
Autor Zpráva
capodecima
Člen

Zasláno: 19.6.08 13:30


Cau bylo by mozne povolit na public serveru #2 ZDCTFMP123 prikaz callvote, je to nova funkce, ktera byla pridana ted v nove verzi ZD je to system hlasovani kdy si sami hraci muzou hlasovat jakou chteji mapu. Myslim ze by to bylo vysvobozeni pro oblacek protoze jsou zde nektere STOP mapy, ktere hrace akorat na serou a odpoji se. Timhle by se to vyresilo a mappack by zustal zachovan. diky capo

FunebraK
Člen

Zasláno: 19.6.08 13:45


jj souhlas, taky myslim, že by tohle obláčku prospělo. Sice je pak v tom pořadí map trochu guláš, ale na druhou stranu nebudou hráči odcházet kvůli každý druhý mapě. Navíc se dá odhlasovat i reset mapy nebo kicknutí. Za pokus to určitě stojí..

markub
Člen

Zasláno: 19.6.08 13:54


JJ, jsem taky pro. Jinak ale stale nechapu proc na nekterych servrech musi hlasovat vsichni jinak votovani je zamitnuto. Tak doufam ze to poresite dobre a ze bude stacit kdyz vetsina da yes. Jinak to totiz ztraci vyznam.

Firestone
Administrátor

Zasláno: 19.6.08 14:10


to all:

Hlasovani zapnuto na stabilnich serverech #2, 3, 5 a 6.

to FunebraK:

Pokud jsem dobre cetl v changelogu, tak je kick povolen jen na coop serverech.

to markub:

Tohle myslim zajisti prikaz set sv_vote_map_percent "51", ktery v tomhle zneni vyzaduje hlasovani od 51% pritomnych hracu (jestli to dobre chapu, ten sv prikaz). Bylo to tam takhle nativne v changelogu, tak jsem to zatim tak nechal. Uvidime, jak se osvedci.

FunebraK
Člen

Zasláno: 19.6.08 14:11 | Změnil/a: FunebraK


a neni to, že na změnu mapy stačí většina, kdežto na kick musí hlasovat všichni? nebo tak nějak?

EDIT: pozdě (o minutu) :-)

Firestone
Administrátor

Zasláno: 19.6.08 14:13


a neni to, že na změnu mapy stačí většina, kdežto na kick musí hlasovat všichni? nebo tak nějak?

Precti si changelog. Jsou tam jednoduche vysvetlivky.

FunebraK
Člen

Zasláno: 19.6.08 14:14 | Změnil/a: FunebraK


ok dík :)

s tim kickováním máš pravdu, zkoušel sem teď na ctfku a nejde to - funguje jen změna a reset mapy..

FunebraK
Člen

Zasláno: 22.6.08 14:47


Ještě sem se chtěl zeptat, jestli by bylo možný o něco snížit ty procenta ve "sv_vote_map_percent"? Těch 51% je podle mě moc,dal bych na zkoušku něco kolem 40. Teď sme hráli 5 na 5 a bylo skoro nemožný přepnout hlasováním i ty nejhorší mapy. 2 lamy dávaj schválně NO, další se radši nezúčasatní a je to bez šance. dík

Konar6
Člen

Zasláno: 22.6.08 15:40


Právě že 51% by mělo bejt minimum. To co ty navrhuješ by znamenalo že by nebyla potřeba ani polovina hráčů k výhře hlasování, a to je podle mě špatně. Nezapomínej že se jedná o public server, kde by jako hlavní měla fungovat klasická rotace map tak jak je definovaná správcem serveru. Tvůj návrh zvyšuje riziko situace kdy přijde na server pár "dobrodinců" a bude hlasování zneužívat.

FunebraK napsal: Teď sme hráli 5 na 5 a bylo skoro nemožný přepnout hlasováním i ty nejhorší mapy. 2 lamy dávaj schválně NO.

Pro tebe sou to možná nejhorší mapy, někomu jinýmu zase nevadí. S odklonem od standardní rotace by proto měli souhlasit všichni účastníci hry (tedy aspoň víc než polovina - tak jak je to teď). Pokud chceš mít volnou ruku ve výběru map, pak je tu Oblacek engine.

capodecima
Člen

Zasláno: 22.6.08 16:17


konar6 : map 2 je nejhorsi mapa ;;)

FunebraK
Člen

Zasláno: 22.6.08 16:55


v tom případě se to hlasování může rovnou vypnout, takle je to k ničemu. aspoň 49%, jinak to nemá cenu

markub
Člen

Zasláno: 23.6.08 03:03


Jestli jsem to pochopila dobre, tak ten kdo se zdrzuje hlasovani se pocita jako kdyby dal "no". Takhle je to uplne k nicemu.

Firestone
Administrátor

Zasláno: 17.9.08 13:34


Tak jak to vypada s tim hlasovanim? Maji to kluci od ZDaemonu dobre vymyslene, nebo spis ne. Co aktualni nastaveni na oblaku u CTF - jak se jevi?

Tomaqa
Člen

Zasláno: 22.9.08 20:56


Já bych neviděl důvod to tam nedávat. Když už by se to tady některým nelíbilo z těch důvodů co zde uvedli, tak by to stejně neprošlo a průběh hry by se nezměnil. Ale určitě není pravda že se to nevyužije.

Firestone
Administrátor

Zasláno: 24.9.08 12:45


Situace je taková, že to běží. Konkrétně na stabilních serverech #2, 3 a 6. Současné nastavení je následující:

set sv_vote_limit "3"
set sv_vote_timeout "45"
set sv_vote_reset "1"
set sv_vote_map "1"
set sv_vote_map_percent "51"
set sv_vote_map_skip "1"

ufon
Člen

Zasláno: 28.9.08 09:33


mozna bych jen zmenil procenta z 51 na 50, 51 sice chytre zpusobi ze potrebujes nadpolovicni vetsinu, ovsem jelikoz pocet hracu byva maly(vetsinou do 10), 51% znamena v podstate 60% (6 z 10 musi byt pro aby navrh prosel), podle me je vhodnejsi 50%, protoze kdyz 5 z 10 lidi neco chce, skoro vzdycky je v tech 5 co NEhlasovali PRO nekdo kdo a) bud nevi jak se hlasuje b) je mu to jedno, takze skutecne PROTI byvaji tak 2, mozna ani to ne

jinymi slovy, pokud mate 10 hracu a 5 hlasuje PRO, sance, ze vsech dalsich 5 je proti je naprosto minimalni

ale to je jen takovej vedlejsi navrh, dulezity je ze tam to hlasovani je

Tomaqa
Člen

Zasláno: 3.1.09 12:53


Ještě bych teda navrhnul aby se přidal "callvote kick", protože se to někdy fakt hodí když tam jsou prostě někteří kdo kazí kḧru a není tam třeba nikdo kdo by znal rcon, akorát u tohoto bych určitě nastavil větší procentuální základ aby to někdo nezneužíval.. mohlo by se to prosím zvážit?

Firestone
Administrátor

Zasláno: 9.1.09 17:53


Jo souhlasim - pridano set sv_vote_kick "1" na servery #2, 3 a 6.

Tomaqa
Člen

Zasláno: 11.1.09 14:57


Díky moc


 


Právě přítomno

  • 1 hostů
  • 0 členů

22.10.17 13:06 zde bylo 4 lidí (4 hostů / 0 členů).

Powered by miniBB.