Obláček.sh.cvut.cz

Fórum

Obláček: Fórum / Vaše podnětné návrhy / Oblacek Engine 3.0
. 1 . 2 . >>
Autor Zpráva
DoubleThink


Zasláno: 27.11.06 23:26






Czech version:

V současné době připravujeme novou verzi Obláček Engine - v pořadí už 3! Můžete se těšit na velmi zajímavé novinky - jaké, to si, s dovolením, ponecháme pro sebe ;)

Protože ale bude celý systém přepsán, vzniká zde jedinečný prostor pro vaše náměty.
Tak tedy: co byste na Obláčku chtěli změnit nebo přidat?

English version:

We are approaching to a new version of Oblacek Engine - the majesty third one! So anyway in this time you can looking forward to very interesting things. And what things? Ahhh...we will not be specific...not yet ;)

Because all engine will be re-writing there is a very special unique opportunity for all players around the world to give us any kind of feedback what exactly do you want to change/add into our future versions of engine.
Simply said: What do you want to change/add in whole Oblacek Engine?

bubuss
Člen

Zasláno: 28.11.06 00:42


no ja bych uvital moznost uploadu vlastnich map, nebo proste aspon moznost pusteni vlastniho serveru kterej by dokazal nacitat mapy z nakyho definovanyho adresare kam bych se mohl dostat. Samozrejme by to nebylo pro vsechny ale spis pro testery atd..

English summary
WAD upload for special "tester" accounts

Libor
Člen

Zasláno: 28.11.06 13:00


- moznost pridani botu do hry

- jednotny prihlasovani, tedko se musim prihlasovat na 2x - jednou na forum (kdyz sem chci neco napsat) a podruhy, kdyz chci zalozit server, tak to nejak dat cely dohromady

English summary
- bots
- uniform login in forum and member area

sneakfast
Člen

Zasláno: 28.11.06 15:32


rozdeleni vyberu IWADU a PWADU - nyni neni mozne napriklad spoustet pwady(dwango5.wad) spolu s freedoomem.
dik:)

English summary
Appending pWADs also as normal (obligatory) WADs

hokis
Člen

Zasláno: 28.11.06 15:48


chtelo by to klasickou coop hlavne teda doom2.wad ne jak je na zdaemonu nevim jestli to je zdaemonem a nebo by to slo zmenit a kdyby to slo velice bych uvital normalni klasickou coop jak je treba v prboomu

English summary
Classic doom coop like in prboom

Punaxe
Člen

Zasláno: 28.11.06 18:03


Player statistics! :D (Average frags-per-game, flags-per-game etc...)

Graim
Člen

Zasláno: 28.11.06 18:18


Dobry by bylo mit po kazdym zapase nejaky statistiky o prubehu hry- casy, jmena skorujicich hracu, cas kdy kdo spadnul ze serveru apod.

English summary
Game statistics

Chameleon
Člen

Zasláno: 2.12.06 04:19


Multiple mandatory PWADs. :)

BestOfTheWorst
Člen

Zasláno: 3.12.06 16:08 | Změnil/a: BestOfTheWorst


Chameleon wrote:
Multiple mandatory PWADS. :)

that's a really good one :)

and also cvaroverrides would be nice if possible, as it would allow people to host special wad packs which can only work with cvaroverrides (I can't name any such pack yet though, as cvaroverrides is quite new still :P

more information about cvaroverrides :

http://forums.zdaemon.org/viewtopic.php?t=8845

EDIT:

umm and could some czech speaking translate the czech language ideas so far?

EDIT2:

will there be a Bloodmasters configurable web-server? :P

vain
Člen

Zasláno: 19.4.07 21:42


Podpora ostatních portů SkullTag a Odamex

SkullTag and Odamex support.

ASS_Sasin
Člen

Zasláno: 13.8.07 23:18


Nějaké podrobné statistiky o tom kolik her jsem hrál, celkový počet fragů, počet fragů/smrtí/poškození s jednotlivou zbraní, nejhranější wad případně mapa a nějaký jednoduchý hodnotící systém:) No já vím asi jsem trochu náročný no....

Abik_a
Člen

Zasláno: 2.9.07 14:55


Možnost zakládání serverů pro Skulltag.

Tomaqa
Člen

Zasláno: 3.9.07 10:58 | Změnil/a: Tomaqa


Tak mě by se líbilo kdyby si mohli uživatelé ukládat nastavení serverů

-option save config of server (sorry if its wrong English =)

Abik_a
Člen

Zasláno: 3.9.07 17:21


Ještě možná by bylo dobré, kdyby se při zakládání serveru mohlo
zvolit, jestli se na serveru budou připočítávat experience body

DoubleThink


Zasláno: 3.9.07 23:28


Tak mě by se líbilo kdyby si mohli uživatelé ukládat nastavení serverů
Zajímavý nápad, znamenám si...

Ještě možná by bylo dobré, kdyby se při zakládání serveru mohlo
zvolit, jestli se na serveru budou připočítávat experience body

O tom, jestli se na daném serveru (IP:port) budou počítat experience body, rozhoduje Zdaemon master. A nastavitelné servery pochopitelně nesplňují podmínky pro zapnutí tohoto bodování.

Titan
Člen

Zasláno: 7.1.08 18:33


Mno, mně osobě by se líbilo tohle: Možnost obláčkovských podrobných statistik. Ale podrobně je rozdělit ke konrétní mapě ! (to ještě nikde nikdo neměl :-), takže např. kliknu si, ,aby mi vyjela statistika pouze na entryway (včetně clone) a vyjede mi statistika, žebříček hráčů, co duelovali v týhle mapě, kde by byly fragy, deaths, průměr, prostě klasika. Třeba by to šlo i u serverů, které by se založily, např. založím si judas, tak se to pak započítá do judas statistiky. CTF statistika by taky nebyla marná (top vlajkonoši apod.), TDM se hraje minimálně, to bych tam ani do statistik nedával. Vím, že se fejkuje, ale nebylo by to marný zkusit...

Abik_a
Člen

Zasláno: 7.1.08 20:31


To by bylo dobrý na ty všechny wady který jsou v binu

Abik_a
Člen

Zasláno: 9.1.08 10:53 | Změnil/a: Abik_a


Možnost vybrat si pořadí map v maplistu při zakládání serveru

shinobi_cl
Člen

Zasláno: 23.6.08 17:22


My wad could use those overrides :) As each map have different weapons layout depending on the skill level, also, one map require the FORCE RESPAWN dmflag, and so on...

Oblacek Engine 3 couldn't be more opportune :)

Tomaqa
Člen

Zasláno: 30.6.08 11:56


Nevím jestli to vůbec ZDaemon nějak podporuje, a taky vím že je to hodně velká vymoženost :)
Jestli by bylo možné nastavit rozdílné max. počty hráčů v určitých týmech

IOS_ICONOFSIN22
Člen

Zasláno: 16.7.08 09:02


The server started should be on for more time, more then 10 minutes, and also features like that of skulltag should be addeda and that of zdoom. Also bot spawning should be included as well as cheats should be enabled.

vain
Člen

Zasláno: 22.8.08 11:07


Jak to s trojkovou verzí vypadá? =)

DoubleThink


Zasláno: 23.8.08 15:23


Verze 3.0 byla odložena na neurčito.

Jednak kvůli klesajícímu (nebo alespoň rozhodně nerostoucímu) zájmu o naše služby a o celý doom vůbec. A druhak hlavně proto, že musím řešit projekty s poněkud vyšší prioritou.

Takže není to příslovečné vylití vaničky i s dítětem, ale spíš uložení k ledu.

vain
Člen

Zasláno: 28.8.08 10:00


Tak že to nemá nejvyšší prioritu naprosto chápu, škoda no, mě ten systém popravdě příjde dokonalý jaký je už teď, jen by se mi opravdu líbila podpora i ostatních portů, to je jediné co mi chybí a jediný důvod proč jsem se na situaci okolo 3.0 ptal =)

Firestone
Administrátor

Zasláno: 7.9.08 13:53


Hlavní problém jiných portů tkví v odlišném jádru. Jinak řečeno náš stávající engine je dělaný na ZDaemon komunikační protokol. SkullTag používá značně bezpečnější komunikaci a na to se nabalila hromada problému, aby to šlo napasovat na stávající engine. Situaci okolo Odamexu neznáme, protože jsem ji pak už neřešili. Podrobnosti o běhu komunikace server-klient víme jen o ZDaemonu a SkullTagu...

vain
Člen

Zasláno: 11.9.08 11:02


Ano, to mi je celkem jasné, že to napasovat do enginu pro určitý port jen tak nepůjde. DoubleThink ale psal, že celý systém bude přepsán, takže by se vlastně o napasování do stávajícího nejednalo, prostě by se ta podpora pro SkullTag a Odamex protokol dopsala. Na začátku by si prostě "zakladatel" vybral port a podle toho by se odvíjela další nabídka možností a funkcí.

Ono je lehké o tom mluvit a nevím jestli ty problémy u SkullTagu respektive Odamexu můžou byt až takové, že se můžou stát neřešitelnými, ale jestli se engine obláčku přepisoval fakt od základu, tak by bylo super, kdyby zvládal všechny tři porty až/pokud výjde.

DoubleThink


Zasláno: 11.9.08 19:37


Přestože se můžou jednotlivé porty zdát hodně podobné, není tomu tak. Kromě míň závažných rozdílů, jako je odlišná syntaxe startování executable, odlišné inicializační direktivy, odlišná (respektive žádná v případě ST) enumerace DMFlagů, až po ty závažnější - jako například deflate šifrování komunikace vlastním slovníkem nebo zcela nekompatibilní herní módy.

Skloubit tohle do jednoho systému je tím náročnější, čím víc portů to má obsloužit. Volil bych proto v každém případě postupnou cestu.

vain
Člen

Zasláno: 13.9.08 15:58


Rozhodně si nemyslím, že jsou jednotlivé porty podobné, i přes to, že se spouštěním serverů nemám žádné zkušenosti, je mi jasné, že ZD oproti ST to má úplně jinak, a Odamex ani nemá DMFlags atd... A už vůbec si nemyslím, že to bude jen tak, ale prostě kdyby to šlo (prakticky), tak by to bylo super.

Soustředění se na ZD je logický tah, má kolem sebe největší komunitu hráčů. Ovšem pořád je to škoda pro ostatní porty, které mají mnohdy co nabídnout, dokonce v lepší kvalitě než ZDaemon. Mě by vlastně jen zajímalo, jestli s případným příchodem Oblacek Enginu 3.0 je teoretická možnost i ST a Odamex podpory. Mě by vlastně, kdyby nová verze enginu vyšla, nic jiného nepotěšilo více, jelikož si myslím, že momentální verze dokáže založení serveru ZD na dokonalé úrovni - nic víc než co jde nastavit teď snad člověk ani nepotřebuje.

Medis
Člen

Zasláno: 9.10.08 17:22


Jenom doufám že engine 3 bude a už se na to těším. Nejspíš se sem bude chodit a pařit častěji kdežto tedkon to spíš klesá krapet.

Firestone
Administrátor

Zasláno: 16.10.08 21:23


Engine by mohl klidně vzniknout, ale bude to chtít "strojní" čas někoho, kdo vidí do PHP/MySQL. Potřebná komunikace, která je potřebná pro běh enginu tak, jak jsem si to vymysleli, by byla k dispozici. DoubleThink se v současné (a budoucí době) od dalších vývojových prací distancuje, takže proto je situace taková, jaká je. Vzniklo nové grafické GUI, zjistili se další poznatky potřebné pro komunikaci se SkullTag serverama a tím práce skončili.

. 1 . 2 . >>

Toto téma je uzavřeno. Nemůžete zaslat odpověď.


 


Právě přítomno

  • 1 hostů
  • 0 členů

22.10.17 13:06 zde bylo 4 lidí (4 hostů / 0 členů).

Powered by miniBB.